Текст томруулах:    
Marketing

Зохиогч: Eric N. Berkowitz; Roger A. Kerin; Steven W. Hartley; William Rudelius.

Дахин хэвлэлт: 3rd ed.
Гаралтын мэдээ: Homewood, IL Irwin 1992

Шифр: 65.290-2 M 31.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (2),
Гадаад фонд (7).



Бэлэн (9).
Товч агуулга:
Marketing is the result of a detailed and rigorous developmental process designed to provide customer value in several ways. first, we continue to use the active-learning approach that has been the foundation of our previous editions. Second, we have incorporated many new examples, tools and design elements that are consistent with the learning styles for today's students. Third, we have added, deleted and modified topics and content based on our own expertise and the advice of may knowledgeable reviewers. Overall, the fifth edition of Marketing represents our efforts to guarantee the high quality of previous editions and to continue our tradition of growth and improvement.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Marketing
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 771429 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 771056 Бэлэн
Гадаад фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 603427 Бэлэн
Гадаад фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 603428 Бэлэн
Гадаад фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 603429 Бэлэн
Гадаад фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 603430 Бэлэн
Гадаад фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 603431 Бэлэн
Гадаад фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 603432 Бэлэн
Гадаад фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 603433 Бэлэн