000 02615nam a22003137a 4500
003 MN-UlNUM
005 20231013161413.0
008 160412s2016 mp ||||| |||| 00| | mon d
020 _a978-99973-78-24-8
040 _afirst lib
082 _a951.7
084 _2barimt
_a63.3+65
_bМ 985
_q63
100 _aМягмаржав Б., Халиун М
240 _a63.3+65 М 985
245 _aОлон улсын маркетингийн орчин монголын нууц товчоонд
_cРед. О.Сүхбаатар
_nЦувр.12(3)
_pДэлхий-Олон улс-Монгол улс
260 _aУБ
_bСоёмбо принтинг
_c2016
300 _a378
500 _aЭШФ Т 17829-17831, НХУУТ 52146-52152, 55616-55620, ОУХНУС 4637, ГНОФ 19-24, БС 42405-42406
505 _aШинжлэх ухааны доктор, профессор Б.Мягмаржав 2005 оноос эхлэн судалсан судалгааны материал, МНТ-ны үйл явдал болсон газар орноор аялсан замын тэмдэглэл, авсан фото зургийн үндсэн дээр 12 бүлэг, 43 дэд бүлэг бүхий энэхүү бүтээлээ бичжээ. Энэ судалгаанд Хятад, Дундад Орос, Төв ази, Арабын орнууд, Умард Африк зэрэг 20 гаруй орон хамрагдсан бөгөөд тэдгээрийн дийлэнх нь нүүдлийн мал аж ахуйтай байсан нь Монголын хаадыг ялалтанд хүргэх нэгэн хүчин зүйл болсон гэж дүгнэжээ. Энэ бүтээлд тусгагдсан 13-р зууны үеийн үйлдвэрлэлийн хүчин зүйлсийн орчин,үйлчилгээний зах зээл, олон улсын худалдаа зэрэг бүлгүүдээс тухайн цаг үеийн Монгол болон бусад бүс нутаг, олон улсын эдийн засаг, дэлхийн хөдөө аж ахуйн байдлыг харж болох ажээ.
546 _aMongolia
653 _aтүүх
653 _a13-р зууны Монголын түүх
653 _aМонголын эдийн засаг
653 _aолон улсын худалдаа 13-р зуунд
740 _aОлон улсын маркетингийн орчин
740 _aДэлхийн зах зээл ба олон улсын маркетингийн орчин
740 _aДэлхий ба монголчууд
942 _cBK
999 _c113404
_d113404