000 | 02929nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20221021151015.0 | ||
008 | 151022b2015 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-99973-0-695-1 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2other _a74.204 _bО-63 _q74 |
||
100 | _aОюун Ц | ||
240 | _a74.204 О-63 | ||
245 |
_aИх, дээд сургуулийн үйл ажиллагааны онол, арга зүй _cХян. Д. Түмэндэмбэрэл |
||
260 |
_aУБ _bАдмон принт _c2015 |
||
300 | _a358 | ||
500 | _aЭШФ Т 17376-17378, НХУУТ 53712-53716, 64483, ГНОФ 949-953 | ||
505 | _aӨнөөдөр дэлхий дахинд бүх зүйл боловсролоос шалтгаалан, боловсролын хөгжил төлөвшил, үйл ажиллагаанд дээд боловсролын салбарын шинэчлэл, дэвшил чухал байсаар байна. Тэрхүү дээд боловсрол олгох их, дээд сургуулийн удирдлага, зохион байгуулалт, сургалтын онол, хөтөлбөр, арга зүй, технологи, хичээл, прагматик ба бихеворист онол, хяналт шинжилгээ, үнэлгээ, багш, багшийн хөгжил, магистр, докторын судалгааны ажил, эрдэм шинжилгээ судалгааны ажил зэрэг асуудлуудыг энэ номонд дэлгэрэнгүй авч үзжээ. Энэхүү ном нь боловсролын салбарын мэргэжилтэн, эрдэмтэн профессор, багш, судлаач, их дээд сургуулийн удирдлага, ажилтан, албан хаагч, докторантуудын ажлын хэрэгцээнд зориулагджээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол судлал | ||
653 | _aдээд боловсрол | ||
653 | _aих дээд сургуулийн багшийн хөгжил | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн удирдлага, зохион байгуулалтын асуудал | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн хяналт шинжилгээ, үнэлгээ | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн сургалтын онол арга зүй | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн сургалтын агуулга | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн сургалтын арга зүй, арга технологи | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн хичээл | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн багш, башгийн хөгжил | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн эрдэм шинжилгээ, судалгааны зарим асуудал | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c109813 _d109813 |