Даатгалын маркетингийн агуулга, Монгол улсад хөгжүүлэх судалгаа: Магистрын дипломын ажил

Зохиогч: Дуламсүрэн Г.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Санхүүгийн тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 1999

Шифр: 65.9(1)261.7 Д 645.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Даатгалын маркетингийн агуулга, Монгол улсад хөгжүүлэх судалгаа
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
30488 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй